Ik ben en ik zoek; de bezoeker staat centraal

Incompany LinkedIn training
Begin 2016 werden wij benaderd om mee te werken aan de positionering van S-Built, Center of Expertise. Een uitdaging!

Een uitdaging

Begin 2016 werden wij benaderd om mee te werken aan de positionering van S-Built, Center of Expertise.

Bij het kennis- en open innovatiecentrum S-Built werken partijen samen aan innovatieve producten en diensten voor het verduurzamen van de gebouwde omgeving. S-Built verbindt onderwijs, bedrijfsleven en overheid.

S-Built initieert, adviseert, organiseert en ondersteunt. Zij doen dus veel, heel veel!

 

De bezoeker centraal

De complexiteit van enerzijds verschillende stakeholders en anderzijds een breed aanbod aan diensten, maakten de opdracht om voor een goede en duidelijke positionering te zorgen, erg uitdagend. Vele ideeën, concepten en mock-ups later zijn we tot een duidelijk en overzichtelijk geheel gekomen waarbij ‘Ik ben’ en ‘Ik zoek’ centraal staan, ofwel de bezoeker van de website.

 

Sbuilt website

De nauwe samenwerking met de directie en de marketing/communicatie-afdeling hebben ervoor gezorgd dat de website van S-Built er stáát en klaar is om uitgerold te worden!

 

Jim Coumans

Meer inspiratie